2010. szeptember 22., szerda

A nagyon nagy Ő, hm, hát igen ŐŐŐŐ kerestetik

Nem találom, keresem, de nem lelem. Jönnek szépen sorba a jelentkezők. Sikeresek, anyagilag van aki rendesen el van látva, de mégsem. Kedvesek, szórakoztatóak, figyelmesek, de hiányzik a kémia:):) Nem lelem, hol vagy?? Na persze, nem a szemüvegemet keresem, pláne, hogy nem is vagyok szemüveges:):)

Megérett a dolog. Eddig még csak "majd" állapotban voltam, de egy ideje már eljött a "most azonnal szükségem van rá" állapot. Nem aggódom, eljön, csak mikor?? Édes tini lányom mondta, hogy "anya lassan kifutsz az időből..."....hmmmm, köpni-nyelni nem tudtam. Tessék?? 34 évesen 2 gyerekkel, miből és honnan futok ki?? Na honnan a világból kifutok, ha mond még ilyeneket:):)
A kicsi is rágja a fülemet, mikor lesz már olyan apukája, aki mindig itt van velünk, focizik vele, aki mindig megvédi és aki csinál neki kistestvért, nekem meg gyereket:):) nem mintha ez szempont lenne. Multifunkciós EMBERT keresünk. Nem csak én, hanem lassan a gyerekek helyettem. Úgy érzem magam, mint Tom Hanks - A szerelem hullámhosszán c. filmben, amikor a kisfia új feleséget, anyukát keresett neki.

Multifunkciós. Van ilyen?? Sorolnám az igényeket, de a gyerekek listája önmagában betöltene egy A4-es lapot. Megbízható, hiteles, ŐSZÍNTE, gyerek szerető/családcentrikus, céltudatos, de tudja, mik az igazán fontos dolgok, sokoldalú, szórakoztató, mindig meg tud lepni, izgalmas, szexi, önmagával és a világgal is jóban van, kommunikatív, bölcs, bármikor lehet rá számítani, fontos a véleményem, mindenre nyitott, egyenes, sportos, önmagára adó, de nem tölt többet időt a fürdőszobában mint én, távol áll tőle minden felszínesség - külvilágnak megfelelés, s a legfontosabb, hogy úgy szeret, ahogy vagyok. Nem akar megváltoztatni, elfogad a hibáimmal együtt és azokkal együtt imád. - Bridget Jones után szabadon...

Na hirtelen ennyi jutott eszembe, persze van még sok minden, külső jegyekről nem beszélve:)
Legalább olyan külső mint Hugh Jackman, vagy a Step Up 3. sztárja Rick Malambri. Khmm... hát igen.


No comment:):)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése